Syyskokouksen henkilövalinnat vuodelle 2015

Lahden Perussuomalaiset ry:n valitsi yksimielisesti puheenjohtajaksi jatkokaudelle Heikki Raitasen, hallitukseen valittiin vuodeksi 2015 Maarit Tuomi (varaj. Päivi Granlund), Paavo Rautkoski (Raila Lindroos), Rami Lehto (Marja Rautkoski), Nina Laihanen (Arja-Leena Lammi), Martti Mäkelä (Jukka Ruuth), Unto Taipale (Aki Roivainen), Vesa Pellinen (Jouko Tuomi) ja Lasse Koskinen (Juhani Kuronen).

Piirikokousedustajiksi Perussuomalaisten Hämeen piiriin ensi vuodeksi valittiin Heikki Raitanen (Päivi Granlund), Rami Lehto (Vesa Pellinen), Maarit Tuomi (Aki Roivainen), Martti Mäkelä (Hannu Rehn), Paavo Rautkoski (Raila Lindroos), Nina Laihanen (Marja Rautkoski), Lasse Koskinen (Jouko Tuomi) ja Unto Taipale (Jukka Ruuth).

Perussuomalaisten Hämeen piirin syysvuosikokous järjestetään Kärkölässä lauantaina 22. marraskuuta kello 13.00. Kokouksessa täydennetään piirin kansanedustajaehdokkaita valitsemalla loput kaksi ehdokasta ensi kevään eduskuntavaaleihin.

Kirjoitettu 13.11.2014